Monday 11 June 2012

mengambil angin di ALAMANDA cehh

Assalamualaikum ,
yeahh , hari ni bersamaan dengan 11 Jun 2012 , keluar dengan Intan Syamimi and Nurul Kamaliah , wuuhuu .
best gile dapat keluar dengan korang . Tak sangka kat sekolah tak rapat even satu kelas kan kan ?
tapi rasa macam best gile keluar dengan korang kot , mule2 tengok cerita *ermm takyah bagitau lah , then pizza hut sorang RM 20 cantikk , pokai lahh =) then sembang macam2 bende yang penting bukan mengumpat or menfitnah oke? HAHA paling aku tak boleh lupakan hangout dengan korang ialah time tunggu kat sekolah adik aku , hampir semua budak yang lalu dikacau , bertuah kau MIMI kesian diorang kan dah kena satu ayat ni " apehal lak ?" haha budak tu mesti terkejut first orang tegur die 'HI' haha , papepon will miss this sweet moments , TUDUNG jangan lupa beli , aku jual murah je , beg aku jadi JUAL *murah kot , peace yaww HANYA UNTUK KORANG <3
        
                                                                          lots of love , 
                                                                               CT,A 

                                                                                                   

2 comments:

  1. weh , siti , beg dpt bp? haha , weh ,nt aku mskkn gmbak ek . aku malas ag ni . aku ta sure r td , alia , ko ad pnjam duet aku10 ta td . klo ad , aku ambk tudung biru yg aku nk beli td . igt raya tahun ni , nak kai biru . hahahahahahahah !

    ReplyDelete
  2. hahahah , beg tu rm 40 .hehe orait settle,oh mayy kau pkai tudung yang beli dr aku oh sweet =D

    ReplyDelete